Vrienden van de stichting

Vriend van de Stichting AED Gemeente Ede

Het doel van de Stichting AED Gemeente Ede is het beheer, onderhoud, vervanging en aanschaf van openbare AED’s die 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar zijn.

Om dit doel te kunnen bereiken is er natuurlijk (veel) geld nodig. Daarvoor heeft Stichting AED Gemeente Ede sponsors nodig.

Wat kan de stichting AED Gemeente Ede doen met de sponsoring

Het aanschaffen vervangen van:
AED,
elektroden,
accu’s,
buitenkasten,
AED Reanimatie setjes,
AED Tas,
bordjes AED Aanwezig.

Vrienden

Voor personen die de stichting een warm hart toe dragen en die jaarlijks een vrije gift willen doen zijn vrienden van de stichting.
U kunt hieronder veilig de club van honderd formulier invullen.

Contactpersoon:
V M
Ik ontvang jaarlijks een nota met het bedrag van € 100,00
Ik ontvang jaarlijks een nota met het bedrag van
Postadres
Captcha
Met uw toestemming zal uw naam en/of uw bedrijf als sponsor worden vermeld op deze website. In verband met de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) moeten wij uw schriftelijk toestemming, in bezit hebben. Met uw toestemming zal uw naam en/of uw bedrijf als donateur worden vermeld om deze website. In verband met de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) moeten wij uw schriftelijk toestemming, in bezit hebben.